Festival
[Utställare]
För utställare

”Veronica skapade en genomtänkt och välarrangerad festival med Imagine this! Hombrewing Festival. Fokuset låg på att det skulle vara roligt och underhållande för alla.”

Pelle Frost, jury under Imagine this! Homebrewing Festival,

Ägare All In Brewing samt skapare av All in Beer Fest

Företag
[Ställa ut]
Varför ska mitt företag ställa ut?

Vi erbjuder dig som utställare en miljö värdig dina premiumprodukter i den anrika herrgårdsmiljön i Dylta Bruk, Närke.

Gin & Tonic Festival sker utomhus i den vackra omgivningen runt Dylta Bruks Herrgård, en miljö klassad som historiskt riksintresse. Här stänger vi inte in besökarna i en trist mässhall, man får vandra runt i en slinga kring herrgården på en upptäcktsresa mellan våra utställare och kan njuta fullt ut av den svenska högsommaren.

Vi bjuder in främst gindestillerier och tonictillverkare men även butiker, barer och importörer inom området. Vi bjuder även in delikatessföretag samt matutställare. Hantverk, god smak och yrkesskicklighet är det vi vill lyfta fram genom festivalen.

Du får exponering i våra kanaler från att du är anmäld utställare. Via hemsidan blir du listad med logga, kort beskrivning och länk till dina egna kanaler. Vi lyfter fram våra utställare och sponsorer i våra sociala medier vilket ger ditt företag mer synbarhet i rätt sammanhang. Nyttja gärna våra kanaler fram till festivalen genom att skapa erbjudanden till festivalens besökare (ej försäljning av alkohol). Tillsammans lyfter vi varandra!

Se även vår tävling Gin & Tonic Awards!

  • Vi, Hagen Events, står för det tillfälliga serveringstillståndet. För att få ställa ut med alkohol under Gin & Tonic Festival måste ert bolag vara godkänt som upplagshavare.
  • Publiken handlar genom att köpa dryckeskuponger där ett häfte innehåller värdet: 3 x 40 kr + 3 x 20 kr + 2 x 10 kr (200 kr).
  • Prissättningen ska ske motsvarande restaurang där ni ska täcka varukostnaden samt med ett påslag på minst 25 %
  • Arrangören Hagen Events behåller 10 % från kupongförsäljningen.
  • Vi har 78 utställarplatser, fyra för sponsorer, 3 platser för mat samt 2 delikatessföretag
  • Vi siktar på en publik på 4000 personer första året.

Anmälningsavgift 1500 kr + moms

Monter

Grundpris: Vi erbjuder dig ett vitt topptält på 3×3 meter (ladda ner pdf-fil) där du presenterar dina drycker i framkant av tältet. Det är ej tillåtet med exponering framför eller med reklam utanpå tältet om detta ej i förväg har godkänts av arrangören. I paket ingår tillgång till el med en 10 A stickkontakt (2300W). OBS! Du måste kontakta oss om du behöver över 10 A till din monter. Det ingår även lysrörsbelysning i tältet.

Pris: 6590 kr + moms

Premiumplats

Vi erbjuder sex större platser.

Här ingår topptält på 5×5 meter

Stickkontakt för 10A (2300W) samt lysrörsbelysning i tältet.

Pris: 9790 kr + moms

Medutställare

Man kan lägga till en medutställare i anmälan för att komplettera sitt dryckesutbud. Fullständiga kontaktuppgifter och sortiment ska läggas till i anmälan.

Pris: 1500 kr + moms

Du kan även göra tillägg till din monter, se anmälningsformuläret.

Utställarkarta

Klicka här för att se festivalområdet och montrarnas placering i vår utskrivningsbara utställarkarta.

Tillstånd